OMBAK RINDU



Assalamualaikum .
hemhemm , dah lama kan kita tak post kat blog neh . Dah berhabuk ha . tecian dia . hikhok ^^
ermm , korang sehat tak neh ? yelah kan , musim cuti bnyak orang yang tak sihat . Termasuklah tuan pnya blog neh sendiri . huhu . Cuti neh korang tak pegi memana ke ? hihi
Okay-2 , sambung pasal bnda aku nak post neh .
Korang boleh baca kan ? Haa , korang nampak tak tajuk yang aku post tuh ?
OMBAK RINDU
Seriously , aku teringin gila nak tengok cerita neh . Tapi apa kan daya , kat perlis takdak cinema . Leceh betol -.- kalau nak tengok , kena pegi Kedah . Wuhuu , Kedah bkannya jauh pon dari perlis . 40 minit dah sampai . Aku ajak mama aku pegi tengok , tapi mama taknok pegi . Haihhh :|
hmm , aku jeles siak ngan orang2 kat fb tuh . Asyik2 post nak tengok cita ombak rindu . hmm jeles lah bodo -.- dah lah , malas nak post panjang2 . Sakit hati pulak aku dibuatnya . Cehh takda kena mengena langsung . Hahah kboii :*



Thanks for reading , Dont forget to follow me yeah :) that thing is immpotant ..

No comments:

Post a Comment

tinggalkan komen anda disini .

 
COPYRIGHT@segala yang tercatat di atas adalah hak milik mira